انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی بدر زمینه های مخار weka clementine12 spss modeler14.2 rapidminer ت کارشناسی و کارشناسی ارشد 09367292276 09367292276 azsoftir@gmail.com

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی بدر زمینه های مخار weka clementine12 spss modeler14.2 rapidminer ت کارشناسی و کارشناسی ارشد 09367292276 09367292276 azsoftir@gmail.com

کاربرد داده کاوی در بازاریابی بانکی

چکیده

 بازاریابی مستقیم بانکی، نوعی بازاریابی است که مستقیماً با مشتری ارتباط برقرار  می‌شود. در این روش، افرادی که بازاریابی می‌شوند مستقیماً ازبازار هدف انتخاب می‌شوند. بازاریابی مستقیم نوعی تاکتیک تهاجمی در بازاریابی است که معمولاً با استفاده از ابزارارتباطی مستقیم برای رسیدن به مشتریان جدید تلاش می کند . بازاریابی مستقیم می تواند در مورد  مشتریان  فعلی یا گذشته هم  اجرا شود.

در تحقیق حاضر اهمیت  تعیین عوامل موثر در صنعت بازاریابی  بانکی بحث و بررسی شد . درخت تصمیم ، رگرسیون لجستیک  با وجود سادگی در نتایج دقت قابل قبولی در داده های بانکی ارائه داد. نتایج حاصل نشان می دهدکه فیلد های چون  Duration ، Poutcome و Previous  نقش بیشتری بر سایر فیلد ها داشتند .

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.