انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی بدر زمینه های مخار weka clementine12 spss modeler14.2 rapidminer ت کارشناسی و کارشناسی ارشد 09367292276 09367292276 azsoftir@gmail.com

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی بدر زمینه های مخار weka clementine12 spss modeler14.2 rapidminer ت کارشناسی و کارشناسی ارشد 09367292276 09367292276 azsoftir@gmail.com

وژه خوشه بندی کاربران با رپید ماینر با استفاده از k-means – Rapid miner

وژه خوشه بندی کاربران با رپید ماینر با استفاده از k-means – Rapid miner
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


این پروژه بروی دیتاست مربوط به کاربران که شامل 6040 رکورد کاربر است، عملیات خوشه بندی با استفاده از الگوریتم k-means انجام می دهد. روش کار بدین صورت است که ابتدا داده های مربوط به کاربران را به نرم افزار داده کاوی رپید ماینر وارد نموده، سپس داده ها را جهت افزایش دقت خوشه بندی نرمال سازی می کنیم. پس از نرمال سازی داده ها الگوریتم k-means بروی داده های نرمال شده اعمال می گردد و خروجی را در قالب یک فایل اکسل با اضافه نمودن برچسب خوشه(Cluster) تولید می کند. ویژگی های مربوط به کاربران عبارتند از :

الگوریتم استفاده شده جهت خوشه بندی کاربران k-means است. معیار خوشه بندی بر اساس اطلاعات دموگرافیک کاربران بوده و از فاصله اقلیدوسی جهت خوشه بندی کاربران استفاده می شود. در این پروژه تعداد خوشه ها را می توان به صورت پویا تعیین نموده و نتایج را مورد بررسی قرار داد.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 مقالات پیاده سازی شده داده کاوی

FacebookTwitterLinkedInGoogle +Email
Related Products

پیپرگرام، شبکه اجتماعی علمی و پژوهشی برای دانشجویان کامپیوتر است.دانشجویان می توانند در آن عضو شوند و با اشتراک گذاشتن مقالات، طرح ها و معرفی فعالیتهای پژوهشی خود شرایط لازم، جهت رشد و توسعه ملی را فراهم آورند. هر پژوهشگر عضو شده در شبکه با توجه به منابع اشتراک گذاشته خود می تواند دسترسی ر


اده کاوی در شبکه های اجتماعی

مقاله اول: بررسی رفتار کاربران شبکه های اجتماعی با علم داده کاوی مطالعه موردی شبکه فیس بوک
چکیده مقاله:
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
شبکه های اجتماعی مجازی، یکی از اتفاقاتی است که به سرعت در زندگی همه کاربران وب نفوذ پیدا کرده و روز به روز جایگاه خود را بیشتر تثبیت میکند. آنچه باعث توجه و اقبال گسترده به شبکه های اجتماعی در همه کشورهای دنیا از جمله ایران شده است، ماهیت تعاملی این شبکه ها است و همین مساله جذابیت آن را بالا برده است. یکی از مهمترین کاربردهای داده کاوی، تجزیه و تحلیل و آنالیز در شبکه های اجتماعی است. داده کاوی در شبکه های اجتماعی تا آن اندازه پرفایده است که دولت های زیادی در سراسر جهان با دقت بسیار بالایی شروع به سنجش نیازهای ضروری برای فعالیت در این فضا کرده اند. استفاده از تکنیک های داده کاوی مانند خوشه بندی، طبقه بندی و غیره می تواند در طبقه بندی شبکه های اجتماعی، یافتن الگوهای خاص و با ارزش در مورد رفتار کاربران و موارد دیگر کاربرد داشته باشد. در این تحقیق ضمن بیان رویکردهای پیشین به حوزه ی استفاده از داده کاوی در شبکه های اجتماعی، تلاش شد تا مدل جدیدی با نگرش پویا و تأکید بر انتخاب بهترین درختهای تصمیم ممکن متناسب با بانک داده ها ارائه شود. همچنین با هدف بررسی و شناسایی رفتار کاربران شبکه های اجتماعی با استفاده از یادگیری هدایت شده مورد مطالعه قرار گرفته شد.
کلیدواژه‌ها:

داده کاوی، خوشه بندی، درخت تصمیم، شبکه های اجتماعی

فایل PDF  – شش صفحه – سال ۱۳۹۳

 

 

——————————————————————————————————————–

مقاله دوم: داده کاوی در شبکه های اجتماعی
چکیده مقاله:

اخیرا چندین تکنیک برای یادگیری مدل های آماری،به وسیله ی تحقیقات در یادگیری ماشین و استخراج داده،به وجود آمده اند.همه ی این تکنیک ها باید گروهی از انتخابهای الگوریتمی و نمونه ای را مورد ملاحظه قرار دهد وباید با یکسری از چالش های آماری منحصر به یادگیری داده های رابطه ای روبرو شود.
کلیدواژه‌ها:

شبکه های اجتماعی، داده کاوی،تحلیل لینک، مدل های آماری

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

 

 

—————————————————————————————–

سمینار کارشناسی ارشد – بررسی تکنیک های داده کاوی در تحلیل شبکه های اجتماعی

افزایش مشارکت افراد در فعالیتهای آنلاین من جمله انتشار محتوا در سالهای اخیرو داشتن روابط و تعاملات مختلف، به همراه توسعه و پیدایش شبکه های اجتماعی آنلاین و گرایش و تمایل وسیع افراد به سمت آنها، باعث تولید و دسترس پذیری مقدار عظیمی اطلاعات ارزشمند شده است که قبلاً هیچ گاه موجود نبوده اند.

سمینار کارشناسی ارشد , رشته مهندسی کامپیوتر ,گرایش نرم افزار, بررسی تکنیک های داده کاوی در تحلیل شبکه های اجتماعی, داده کاوی, خوشه بندی, درخت تصمیم, شبکه های اجتماعی, تحقیق آماده, دانلود تحقیق, فیس بوک

سمینار کارشناسی ارشد , رشته مهندسی کامپیوتر ,گرایش نرم افزار, بررسی تکنیک های داده کاوی در تحلیل شبکه های اجتماعی, داده کاوی, خوشه بندی, درخت تصمیم, شبکه های اجتماعی, تحقیق آماده, دانلود تحقیق, فیس بوک

سمینار کارشناسی ارشد , رشته مهندسی کامپیوتر ,گرایش نرم افزار, بررسی تکنیک های داده کاوی در تحلیل شبکه های اجتماعی, داده کاوی, خوشه بندی, درخت تصمیم, شبکه های اجتماعی, تحقیق آماده, دانلود تحقیق, فیس بوک
سمینار کارشناسی ارشد - بررسی تکنیک های داده کاوی در تحلیل شبکه های اجتماعی
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
سمینار کارشناسی ارشد – بررسی تکنیک های داده کاوی در تحلیل شبکه های اجتماعی

سمینار کارشناسی ارشد – بررسی تکنیک های داده کاوی در تحلیل شبکه های اجتماعی

فایل PDF  – چهل و سه صفحه – سال ۱۳۹۳

مبلغ: ۸۵۰۰ تومان

 

 

 

—————————————————————————————————————-

سمینار کارشناسی ارشد: تحلیل رفتار کاربران در شبکه اجتماعی با استفاده از روش های داده کاوی

داده کاوی در شبکه های اجتماعی یکی از موضوعات پر طرفدار است.
یک شبکه اجتماعی به عنوان یک ساختار اجتماعی از اشخاص تعریف می شود که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم و براساس رابطه ای مثل دوستی،اشتراک فایل،ارسال ایمیل و..با هم محاوره دارند .چنین شبکه هایی از قبیل ‎facebook,myspace‎ و … هستند که آنالیز آنها با تکنیک هاداده کاوی اخیرا مورد توجه قرار گرفته است که انگیزه اصلی این توجه ، تقاضا برای جستجوی دانش از مجموعه داده ها و یادگیری رفتار کاربران در محیط آنلاین است.برای نمایش شبکه های اجتماعی از یک گراف استفاده می شود که افراد ،گره ها و ارتباطات بین آنها، لینک های گراف است .کاربردهای داده کاوی در شبکه های اجتماعی را در زمینه های مختلفی می توان بیان کرد .برای مثال زمانی که تصمیم می گیریم که چگونه یک محصول را در ‎my space‎بازاریابی کنیم ،استفاده از تکنیک های داده کاوی در شبکه های اجتماعی به منظور تشخیص کاربرهای actor مهم و مرکزی،تشخیص محاورات افراد در گروه ها ،تشخیص کاربر هایی که به عنوان پل بین دو گروه هستند و چگونگی پخش اطلاعات در شبکه می تواند به ما در این امر کمک کند.در شبکه های اجتماعی سوالات زیادی در سطح گره،سطح زیر گروه و سطح شبکه وجود دارد که داده کاوی در شبکه های اجتماعی می تواند آنها را تحقیق کند در این سمینار تاکید مابیشتر بر روی کشف اجتماع است.اجتماع، مجموعه ای از کاربر ها است که در طولانی مدت به طور مکرر با هم محاوره و ارتباط دارند و بحث در این حوزه پیرامون گروه بندی, خوشه بندی و پیدا کردن زیر گرو هاوگراف کاوی و لینک کاوی است.تشخیص زیر گرو ها می تواند برای پیدا کردن علاقه مندی های ناشی از محاوراتی که مردم به آنها تعلق دارند به کار رود.در این سمینار سعی ما بر آن است که ابتدا به شرح مختصری از شبکه های اجتماعی و سپس وظایف داده کاوی در شبکه های اجتماعی بپردازیم پس از آن در زمینه تشخیص اجتماعاتcommunity detection‎ وارد جزئیات می شویم و انواع ساختار ها را مورد بررسی قرار داده و قوانین پایه برای کشف اجتماعات را بررسی می کنیم و در رابطه با برخی پیاده سازی های صورت گرفته در شبکه های اجتماعی مختلف از قبیل یوتیوب در زمینه کشف اجتماع صحبت خواهیم کرد. این گزارش اطلاعات خوبی را در زمینه داده کاوی در شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار خواهد داد.

سمینار کارشناسی ارشد , رشته مهندسی کامپیوتر ,گرایش نرم افزار, داده کاوی, خوشه بندی, درخت تصمیم, تحقیق آماده, دانلود تحقیق, تحلیل رفتار, رفتار کاربران ,شبکه اجتماعی سمینار کارشناسی ارشد , رشته مهندسی کامپیوتر ,گرایش نرم افزار, داده کاوی, خوشه بندی, درخت تصمیم, تحقیق آماده, دانلود تحقیق, تحلیل رفتار, رفتار کاربران ,شبکه اجتماعی سمینار کارشناسی ارشد , رشته مهندسی کامپیوتر ,گرایش نرم افزار, داده کاوی, خوشه بندی, درخت تصمیم, تحقیق آماده, دانلود تحقیق, تحلیل رفتار, رفتار کاربران ,شبکه اجتماعی سمینار کارشناسی ارشد , رشته مهندسی کامپیوتر ,گرایش نرم افزار, داده کاوی, خوشه بندی, درخت تصمیم, تحقیق آماده, دانلود تحقیق, تحلیل رفتار, رفتار کاربران ,شبکه اجتماعی سمینار کارشناسی ارشد , رشته مهندسی کامپیوتر ,گرایش نرم افزار, داده کاوی, خوشه بندی, درخت تصمیم, تحقیق آماده, دانلود تحقیق, تحلیل رفتار, رفتار کاربران ,شبکه اجتماعی



قیمت:۸۰۰۰ تومان

 

——————————————————————————————————————

مقاله بعدی: روشی جهت بهبود صحت سیستم‌های پیشنهاددهنده در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از تشخیص انجمن‌ها

چکیده:
مقاله سیستم های توصیه گر در شبکه های اجتماعی: جستجو برای خرید کالا در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی اغلب برای کاربران کار وقت‌گیری می‌باشد. سیستم‌های تجارت الکترنیک سعی کرده‌اند به منظور کمک به مشتریان در تصمیم‌گیری، سیستم‌های پشتیبانی از تصمیم مبتنی بر وب شخصی شده از قبیل سیستم‌های توصیه گر را معرفی کنند. سیستم‌های پیشنهاد دهنده، پیشنهادهای شخصی شده را بر اساس تاریخچه خرید مشتریان و علایق آنها فراهم می‌کند و از این طریق آنها را در تصمیم‌گیری خرید پشتیبانی می‌کنند. تصمیمات خرید معمولا تحت تاثیر نظرات افرادی است که آنها را می‌شناسیم یا به آنها اعتماد داریم. در این مقاله ما قصد داریم برای کمک به تصمیم گیری خرید کاربران با استفاده از الگوریتم تشخیص انجمن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، کاربرانی که بیشتر با یکدیگر تعامل دارند را خوشه‌بندی نموده و از خوشه‌های ایجاد شده در بهبود عملکرد سیستم پیشنهاد‌دهنده استفاده کنیم و به این ترتیب نقش سیستم های توصیه گر در شبکه های اجتماعی را نشان دهیم.

این مقاله در اولین همایش سیستم های هوشمند کامپیوتری دانشگاه پیام نور ارائه شده است.

نوع فایل: PDF

تعداد صفحات: ۶ صفحه

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
 

——————————————————————————————————————–

مقاله بعدی: بهبود صحت سیستم های پیشنهاددهنده با استفاده از تشخیص اجتماعات در شبکه های اجتماعی
معمولا برای خرید کالا با دوستان و آشنایان قابل اعتماد مشورت می‌کنیم و از نظرات و پیشنهادهای آنها در انتخاب کالای مورد نظر استفاده می‌نمائیم. برای پیاده سازی یک سیستم پیشنهاد دهنده، استفاده از روش فیلترینگ تعاونی متداول می باشد. در این روش پیشنهادهای کاربرانی که علایق آنها به ما نزدیک است در نظر گرفته می‌شود. یکی از مشکلات روش فیلترینگ تعاونی، مساله پراکندگی ماتریس کاربر-کالا است. این مشکل ناشی از آن است که کاربران در میان تعداد زیادی از آیتم‌ها، نظر خود را فقط در مورد بخش کوچکی از آنها بیان می کنند. این مساله موجب کم شدن دقت در محاسبه شباهت بین کاربران و در نتیجه کاهش صحت سیستم پیشنهاد دهنده می‌شود. در این مقاله با استفاده از الگوریتم تشخیص اجتماعات در شبکه‌های اجتماعی، کاربرانی که بیشتر با یکدیگر تعامل دارند را خوشه‌بندی نموده و از خوشه‌های ایجاد شده در بهبود عملکرد سیستم پیشنهاد‌دهنده استفاده می کنیم. با استفاده از مجموعه داده Epinion روش خوشه بندی پیشنهادی و روش های دیگر پیاده سازی و نتایج آنها با یکدیگر مقایسه شده است. نتایج حاصل از آزمونها بیانگر آن است که در نظر گرفتن خوشه‌های ناشی از تعامل اجتماعی افراد در شبکه اجتماعی در بهبود صحت سیستم پیشنهاد‌دهنده موثر است.

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.comPDF

تعداد صفحات: ۹ صفحه

قیمت:  ۳۵۰۰ تومان

 

 

 
Print
Yahoo Mail
Gmail
Evernote
aim
LiveJournal
Digg
yahoo_messenger
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
google_plus
اشتراک گذاری
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.