انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی بدر زمینه های مخار weka clementine12 spss modeler14.2 rapidminer ت کارشناسی و کارشناسی ارشد 09367292276 09367292276 azsoftir@gmail.com

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی بدر زمینه های مخار weka clementine12 spss modeler14.2 rapidminer ت کارشناسی و کارشناسی ارشد 09367292276 09367292276 azsoftir@gmail.com

پایان نامه و مقالات شبکه های اجتماعی

پایان نامه و مقالات شبکه های اجتماعی
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
شبکه های اجتماعی یکی از موضوعات مناسب برای پایان نامه و مقاله رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشد.در زیر لیستی از پایان نامه و مقالات شبکه های اجتماعی ارائه شده است:

نسل نوین مخازن داده ها در اینترنت اشیا، شبکه های اجتماعی و پروژه های بزرگ علمی و سازمانی
تحلیلی از داده های عظیم در شبکه های اجتماعی
بررسی روند افزایش ابر داده ها و چالش های مدیریتی، کنترلی و پردازشی آن ها
بررسی Big Data در شبکه های اجتماعی
ارائه یک روش کارای انتخاب ویژگی در مجموعه داده های با ابعاد بالا
ارزیابی خودکار گفتگوهای آنلاین در شبکه های اجتماعی با متن کاوی
مروری بر کاوش اتصالات در شبکه های اجتماعی
ترسیم و تحلیل شبکه اجتماعی دانشجویان خوابگاه ها
مقالات شبکه های اجتماعی بخش دوم
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
اکتشاف کاربران تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی بر پایه روش های داده کاوی
سنجش اعتماد و خوشنامی در شبکه های اجتماعی با رویکردهای داده کاوی
داده کاوی در شبکه های اجتماعی
تأثیر اینترنت اشیای اجتماعی بر هوشمند کردن بازاریابی های اینترنتی
نسل نوین مخازن داده ها در اینترنت چیزها شبکه های اجتماعی و پروژه های بزرگ علمی و سازمانی
دسته بندی احساس متون فارسی با استفاده از کلمات و شکلک های احساسی
تحلیل احساسات در شبکه اجتماعی توییتر با تکنیک متن کاوی
شناسایی میزان رضایت مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل احساسات
مروری بر آنالیز احساسی داده ها در شبکه های اجتماعی (توییتر)
نقش شبکه های اجتماعی برتوسعه تجارت الکترونیکی
مقالات شبکه های اجتماعی بخش سوم

ساختار های بازاریابی شبکه های اجتماعی
بررسی نقش شبکه اجتماعی توییتر در بازاریابی آنلاین
شبکه های اجتماعی: آینده بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک
آینده CRM بررسی استراتژی بازاریابی مشتری محور و کاربرد شبکه های اجتماعی
بررسی تاثیر کسب دانش از شبکه های اجتماعی بر نوآوری برند (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان در شهر تهران)
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی منطبق بر مدیریت دانش در سازمانهای اداری موردمطالعه اداره کل فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه
بررسی رویکرد بانکداری اجتماعی در عصر مشارکتهای اقتصادی و تجارت الکترونیک
“شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری
مبتنی بر شبکه های اجتماعی با استفاده از روش تاپسیس فازی”
کسب و کار الکترونیک در شبکه های اجتماعی

 09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
مقالات شبکه های اجتماعی بخش چهارم

بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بهبود و توسعه کسب و کار از طریق بازاریابی الکترونیکی
“بررسی رفتار خریداران تجارت الکترونیک در شبکه های اجتماعی با در نظر گرفتن تاثیر تعدیل کننده
فرهنگ بر آن (خریداران برخط در ایران)”
نقش شبکه های اجتماعی در تبلیغات و بازاریابی آنلاین
بررسی سیستماتیک ارتباط بین تبلیغات کلامی و اعتماد در محیط رسانه های اجتماعی
نظرکاوی شبکه های اجتماعی با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین
ارائه روشی مبتنی برپیش پردازش برای بهبود عقیده کاوی درتوییتر فارسی
بررسی کاربرد و چالش های کلان داده در تحلیل عقاید
طراحی و پیاده سازی شبکه اجتماعی توزیع شده در گوشی های هوشمند
مروری بر رایانش ابری اجتماعی و ویژگی های آن

 
مقالات شبکه های اجتماعی بخش پنجم
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
بررسی سیستم های توزیع شده و طرح ریزی معماری آنها بر اساس سیستم محاسبات ابر
استفاده از الگوریتم کلونی زنبورعسل برای تخصیص و اشتراک گذاری منابع اطلاعاتی در محیط ابر اجتماعی
استفاده از رایانش ابری جهت شناسایی افراد فعال در شبکه های اجتماعی
مروری بر معماری ابر اجتماعی
ابر اجتماعی:محاسبات ابری در شبکه های اجتماعی
ارزیابی همپوشانی موتورهای جستجوی وب در استخراج شبکه های اجتماعی
استخراج شبکه های اجتماعی از وب با استفاده از موتورهای جستجو
کشف اسپم در شبکه ی اجتماعی فیسبوک با استفاده از داده کا ویٍ
به کارگیری جبر خطی برای تشخیص اجتماع در متون فارسی مندرج در شبکه های اجتماعی
جمع آوری دادگان از وب سایت های شبکه های اجتماعی

 
مقالات شبکه های اجتماعی بخش ششم

استخراج دادگان شبکه های اجتماعی آنلاین با استفاده از الگوریتم قدم زن تصادفی بهبود یافته
بررسی بازیابی اطلاعات و ارتباط آن با شبکه های اجتماعی
استفاده از تکنیک های وب کاوی بمنظور تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی
ارائه روشی جدید برای بازیابی اطلاعات در شبکه های اجتماعی فارسی بر اساس یادگیری تقویتی
بررسی بازیابی اطلاعات ی ارتباط آن با شبکه های اجتماعی
بهره بری از تکنیک های وب کاوی برای تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی
مروری بر مفاهیم و روشهای ارزیابی اعتماد در شبکه های اجتماعی
مروری بر روش های بررسی اعتماد در شبکه های اجتماعی
تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر اعتماد در بازاریابی رسانه های اجتماعی
حفظ حریم خصوصی داده های منتشر شده در شبکه های اجتماعی
مروری بر محاسبه و تاثیرگذاری کمیت اعتماد در شبکه های اجتماعی
مقالات شبکه های اجتماعی بخش هفتم
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
استفاده از روش هسته گاوسی در سیستمهای پیشنهاد دهنده مبتنی بر اعتماد
ارائه الگوی نوین سنجش نفوذپذیری در امنیت شبکه
روشی نوین برای پیش بینی اعتماد در شبکه های اجتماعی بر اساس همسانی اعتماد
یک مدل معماری بهبود یافته برای تامین امنیت در برنامه های پیام رسان موبایل
شناخت تهدیدات و راهکارهای موثر در امنیت شبکه اجتماعی بومی با بهره گیری از عملکرد شبکه های جهانی
ارائه یک روش جهت برقراری امنیت تصاویر در شبکه های اجتماعی با استفاده از تبدیل موجک ابزارهای رمز نگاری و آزمون PSNR
تکنیک های حفاظت از ارتباطات در انتشار داده های شبکه های اجتماعی
امنیت و حفظ حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی آنلاین
حفظ حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی آنلاین
چالش های امنیت شبکه های اجتماعی آنلاین
بهبود عملکرد سیستم های توصیه گر مبتنی بر اعتماد با استفاده از خطی کردن روابط بین متغیرها
مقالات شبکه های اجتماعی بخش هشتم

نقش امنیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
مکانیزم هایی برای مدیریت و استنتاج اعتماد در شبکه های اجتماعی
استنتاج اعتماد در شبکه های اجتماعی با استفاده از بهینه سازی الگوریتم ژنتیک
امنیت اطلاعات فردی و قربانی شدن سایبری کاربران شبکه های اجتماعی
حریم خصوصی و امنیت اطلاعات در شبکه های اجتماعی
مدل سازی حفظ حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی
ارائه یک چارچوب ورود تکین با هویت سنجی جامع در شبکه های اجتماعی سازمانی
بررسی چالش های امنیتی موجود در شبکه های اجتماعی آنلاین
ارائه یک مدل محاسباتی مبتنی براطمینان برای مدیریت اعتماد درشبکه های اجتماعی
پیش بینی اعتماد در شبکه های اجتماعی بر مبنای ارتقای الگوریتم k – نزدیکترین همسایه
سنجش اعتماد و خوشنامی در شبکه های اجتماعی با رویکردهای داده کاوی
مقالات شبکه های اجتماعی بخش نهم
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
بررسی مهندسی اجتماعی و مدل شناسایی حملات مبتنی برمهندسی اجتماعی
افزایش دقت تشخیص پستهای اسپم در شبکه های اجتماعی با استفاده از سیستم ایمنی مصنوعی
حفظ حریم خصوصی داده های منتشر شده در شبکه های اجتماعی در مقابل حملات همسایگی
مدلسازی نوع محور در حفظ حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی
حفاظت از حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی برای جلوگیری از افشای اطلاعات حساس مبتنی بر سیستم ایمنی مصنوعی
تحلیل محرمانگی در شبکه های اجتماعی و ارائه راهکار افزایش آن
بررسی تهدیدات در شبکه های اجتماعی آنلاین و ارائه راه حل هایی برای مقابله با این تهدیدها
بررسی دستاوردها و چالشها در داده های بزرگ اجتماعی
مروری بر شبکه های اجتماعی، مزایا، معایب و مسائل امنیتی مربوط به آنها
بررسی ابزارھای تحلیل شبکه ھای اجتماعی
رسانه اجتماعی و اثر آن بر عملکرد مشتریان
شبکه های اجتماعی
مقالات شبکه های اجتماعی بخش دهم
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
بررسی آموزش مبتنی بر شبکه های اجتماعی مجازی، مزایا و چالشها
شبکه های اجتماعی و مشکلات موجود در توسعه آن ها
بررسی شبکه های اجتماعی و تأثیرات آن ها بر ابعاد مختلف زندگی
تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود
مروری بر مدلهای تاثیر در شبکه های اجتماعی آنلاین
تجزیه و تحلیل رده بندی های شبکه اجتماعی: یادگیری اجتماعی و دوستی اجتماعی
زیرساخت های معرفت شناسانه سبکه اجتماعی تعاملی با هدف ایده کاوی نخبگان در وب معنایی
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی (فیسبوک ) در توسعه و جذب گردشگری کشور
بررسی و تحلیل شبکه های اجتماعی و استراتژیهای موثر آن در مدیریت دانش (مطالعه موردی:شرکت گلرنگ ترابر)
مقالات شبکه های اجتماعی بخش یازدهم

بررسی شبکه های اجتماعی ، مزایا و معایب آن ها
تاثیرگذاری حداکثری در شبکه های اجتماعی بزرگ
چالشها، ایده های نو و مسیرهای تحقیقات آینده در شبکه های اجتماعی تلفن همراه
شبکه های اجتماعی
استفاده از پارامترهای مدیریت فناوری اطلاعات در مباحث شبکه های اجتماعی
بررسی شبکه های اجتماعی
بررسی و مقایسه کارایی الگوریتم های استخراج شباهت در شبکه های اجتماعی
رویکردی نوین در تجزیه و تحلیل رفتار کاربران در شبکه های اجتماعی
غنی سازی محتوای پروفایل کاربران در شبکه های اجتماعی بر مبنای مدل سازی مشارکتی به منظور بهبود عملکرد سیستم های توصیه گر
تجزیه و تحلیل رتبه بندی کاربران شبکه های اجتماعی با استفاده از روش ابر شبکه
مقالات شبکه های اجتماعی بخش دوازدهم
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
ارائه یک مدل فیلترینگ هوشمند در سامانه هویت سنجی جامع کاربران شبکه های اجتماعی سازمان
تشکیل تیم بر مبنای تراکم متخصصین در شبکه های اجتماعی
شناسایی شخصیت کاربران در شبکه های اجتماعی با استفاده از مدل پنج عاملی شخصیتی بر اساس کاوش پروفایل آنها
استفاده از شاخص های تحلیل شبکه برای شناسایی کاربران بانفوذ در شبکه های اجتماعی مجازی
پیشنهاد دوست مبتنی بر ساختار شبکه و نرخ پیام در شبکه های اجتماعی
ارزیابی تاثیر محبوبیت کاربر و هشتگ در محبوبیت پستهای شبکه ی اجتماعی توئیتر
“بازیابی و تحلیل خصوصیات شهرهای مختلف در شبکه های
اجتماعی مبتنی بر مکان با استفاده از الگوریتم جستجوی هارمونی”
اکتشاف کاربران تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی بر پایه روشهای داده کاوی
“یک الگوریتم مبتنی بر اتوماتای یادگیر سلولی جدید برای شناسایی جوامع همپوشان در شبکه های اجتماعی”
مقالات شبکه های اجتماعی بخش سیزدهم

شناسایی انجمن ها در شبکه های اجتماعی مبتنی بر رفتار کاربر و با استفاده از رویکرد نظریه بازی
“بررسی تاثیر روشهای کشف اجتماعات در شناسایی گرههای تاثیرگذار و بیشینه سازی اثر در شبکه های اجتماعی”
پیش بینی افراد خبره در شبکه های اجتماعی آنلاین
بهینه سازی جوامع هم پوشان در شبکه های اجتماعی با استفاده از رویکرد داده کاوی بصری
داده های بزرگ در شبکه های اجتماعی بر خط:از تحلیل تعاملات کاربران تا مدل رفتار کاربران در شبکه های اجتماعی
مطالعه میزان تسهیم دانش خبرگان در شبکه های اجتماعی با استفاده از نتونوگرافی موردی پیام رسان تلگرام
شناسایی تفاوت دیدگاه های کاربران مرد و زن در اعتماد به شبکه های اجتماعیِ برخط
” معرفی یک الگوریتم حریصانه جهت یافتن گروهی از خبرگان در شبکه های اجتماعی”
شناسایی رهبران عقیده در راستای ارتقای بازاریابی ویروسی در بستر شبکه های اجتماعی
مقالات شبکه های اجتماعی بخش چهاردهم
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
مدل سازی انتشار تبلیغات بر روی کاربران شبکه های اجتماعی
تحلیل داینامیک تاثیرات شبکه های اجتماعی بر کاربران
ارائه روشی نو به منظور ارزیابی میزان مشارکت کاربران در انجمن های پرسش و پاسخ
ارزیابی الگوریتمهای نخبه یابی در شبکه های اجتماعی به منظور ارائه الگوریتم برتر
استفاده از رایانش ابری جهت شناسایی افراد فعال در شبکه های اجتماعی
ارائه چارچوب کنترل کاربران در شبکه های اجتماعی
هویت سنجی جامع کاربران در شبکه های اجتماعی سازمانی
لیست بندی دوستان در شبکه های اجتماعی با استفاده از الگوریتم GDPSO
یک الگوریتم حریصانه برای تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی
تشخیص انجمن در گراف شبکه های اجتماعی با استفاده از شباهت ساختاری بین افراد
مقالات شبکه های اجتماعی بخش پانزدهم

مسیریابی بر اساس دوستی در شبکه های اجتماعی متحمل تاخیر
پیش بینی شخصیت کاربران شبکه های اجتماعی از روی متن با استفاده از الگوریتم های داده کاوی
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی جوانان و امنیت داده های شبکه های اجتماعی در راستای کارآفرینی بومی
تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی رده سنی 15 تا 20 سال با استفاده از الگوریتم زنگوله ای فازی شبکه عصبی
اثرات مشابهت کاربران در شبکه های اجتماعی
چرخه پیشنهادی برای مدیریت دانش در شبکه های اجتماعی
بررسی مولفه های بازی وارسازی بر کارایی شبکه های اجتماعی پیشنهاددهنده
تاثیرشبکه های اجتماعی بر شهروندان استان ایلام با کمک منطق فازی
مقایسه ی روشهای تشخیص جمعیت در شبکه های اجتماعی
ارائه الگوریتمی جهت کشف وب سرویس های مبتنی بر شبکه های اجتماعی تخصصی
نقش شبکه های اجتماعی بر توسعه کسب و کار الکترونیکی
مقالات شبکه های اجتماعی بخش شانزدهم
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
ساختار گفتمان در شبکه های اجتماعی برای یادگیری: مطالعات موردی در وبلاگ ها و میکروبلاگ ها
یک الگوریتم جدید برای یافتن ساختار n-Club در شبکه های اجتماعی
ارتقاء شبکه های اجتماعی برپایه سیستم های توصیه گر
بهبود سیستم های پیشنهاد دهنده مبتنی بر پالایش گروهی با استفاده از شبکه های اجتماعی
چارچوبی برای استخراج شبکه و تحلیل شبکه های اجتماعی
نقش شبکه های اجتماعی تلفن همراه (تلگرام) در تسهیم دانش
کارکردهای شبکه های اجتماعی تلفن همراه در جامعه ایران
ردیابی چرخه عمر موضوعات خبری در شبکه های اجتماعی
“بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
برای بهبود سطح رضایت مشتریان در کسب و کار الکترونیکی در شبکه اجتماعی و وب سایتها”
مقالات شبکه های اجتماعی بخش هفدهم

ارائه روشی جهت بهبود تشخیص هرزنامه نویسان در شبکه های اجتماعی آنلاین
راهکاری به منظور طبقهبندی حالات عاطفی در شبکه اجتماعی توییتر
ارائه ی مدلی برای انتشار داده های بهینه در شبکه های اجتماعی
“طراحی و ساخت یک سامانه اطلاع رسانی اجتماعی تحت وب با استفاده از نرم افزار
مایکروسافت سیلورلایت بعنوان یک فنآوری نوین در سیستم های ارتباطی”
ارائه یک چارچوب برای تحلیل شبکه های اجتماعی در یادگیری الکترونیکی
بررسی نقش اینترنت اشیاء در توسعه شبکه های ارتباطی
بررسی روشهای شناسایی جوامع در شبکه های اجتماعی
بررسی عملکرد الگوریتم sub skills در پوشش ریز مهارتهای هر مهارت توسط گروهی از خبرگان
الگوریتم مسیریابی بر مبنای تشابه اجتماعی در شبکه های متحمل تاخیر
مقالات شبکه های اجتماعی بخش هجدهم
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
بازاریابی محتوا به عنوان رویکردی نوین برای جذب مشتریان در شبکه اجتماعی و وبسایتها
مروری بر معیارهای استراتژیهای بازاریابی افراد تأثیرگذار و دهان به دهان در شبکه های اجتماعی برخط
سیستم های توصیه گر و چالش شروع سرد:بررسی راه کارها
استخراج نیازهای سیستم های مدیریت دانش از طریق شبکه های اجتماعی
روشی جدید برای کنترل سیستم های چند عامله به کمک تعاملات
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی اینترنتی
بررسی تاثیرآمیخته های بازاریابی در نسل جدید ارتباطات بر رفتار مصرف کنندگان
سیستم های پیشنهادگر مبتنی بر شبکه های اجتماعی
دسته بندی تکنولوژی های مورد استفاده در سیستم های کلان داده
مقالات شبکه های اجتماعی بخش نوزدهم

“ارائه یک راهکار برای تشخیص جوامع به صورت سلسله مراتبی در شبکه های اجتماعی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات”
مدلسازی و تشخیص اجتماعات در شبکه های اجتماعی مبتنی بر اتوماتای یادگیری
ارائه مدلی برای ابهام زدایی نام نویسنده ها در کتابخانه های دیجیتال با استفاده از ترکیب نتایج شبکه های اجتماعی و خوشه بندی
مسیرهای پیوستگی و پراکنش اطلاعات در شبکه های اجتماعی
بهبود معضل خلوتی داده در شبکه های اجتماعی با استفاده از تشابه Spank
تشخیص گره های پراهمیت در شبکه های اجتماعی با استفاده از فازی سازی
ارائه رهیافت جدید برای استخراج لینک های مفهومی پرتکرار از شبکه های اجتماعی
بهبود خوشه بندی گراف های بزرگ احتمالی با استفاده از الگوریتم تکاملی چند جمعیتی در شبکه های اجتماعی
ارائه یک بهبود برای الگوریتم پیش بینی لینک آدامیک آدار
ارائه روشی برای کاهش افشای یال های شبکه های اجتماعی با استفاده از تصادفی سازی طیفی
مقالات شبکه های اجتماعی بخش بیستم
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
تشخیص محتوا مبنا و پیوند مبنای جوامع در شبکه های اجتماعی
پیش بینی لینک در شبکه های اجتماعی با استفاد از svm مبتىی بر فازی
ارائه یک روش مبتنی بر مرکزیت گره برای بهبود بازاریابی در شبکه های اجتماعی
بررسی عوامل جمعیت شناختی بر پیشبینی لینک در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی مبتنی بر ساختار شبکه و الگوهای متفاوت ارائه روشی جهت یافتن K مؤثرترین گرهها برای تبلیغ در رفتاری گرهها (مورد مطالعه: پارسی یار)
شناسایی گره های تأثیرگذار در شبکههای اجتماعی بر اساس روش تصمیم گیری چندمعیاره
ارائه یک روش جدید پیش بینی لینک مبتنی بر اتوماتای توزیع شده در شبکه های اجتماعی
استفاده از دسته بند چندگانه به منظور پیش بینی پیوند بین موجودیت های یک شبکه اجتماعی
تحلیلی بر روشهای تشخیص همبستگی های همپوشان در شبکه های اجتماعی
یافتن گره های بانفوذ در مدل انتشار آستانه خطی با استفاده از نظریه بازی همکارانه
مقالات شبکه های اجتماعی بخش بیست و یکم

ارائه مدل ترکیبی با استفاده از الگوریتم ژنتیک جهت پیش بینی پیوندها در شبکه اجتماعی
بررسی و شناسایی گرههای آسیب پذیر در شبکه های اجتماعی
ارائه مدل چندگانه گسترش یافته انتشارمبتنی بر آتاماتای نامتقارن در شبکه های اجتماعی
پیش بینی ارتباط در شبکه های اجتماعی بر اساس اهمیت همسایه های مشترک و با کمک پردازش Mapreduce
یک روش ترکیبی از پروتکلهای مسیریابی مبتنی بر اطلاعات بافتار و خصوصیات اجتماعی گره برای شبکه های فرصت طلب
مروری بر رو شهای پیش بینی پیوندی در شبکه های اجتماعی
بررسی روش های پیش بینی پیوند مبتنی بر ویژگی در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی و مقایسه ای از روش های کشف ارتباط در آنها
بررسی روش های پیش بینی پیوند و معیارهای شباهت بین گره ها در شبکه های اجتماعی

 

 
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
جدیدترین موضوعات پایان نامه و مقاله شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از موضوعات به روز جهت  پایان نامه یا مقالات پژوهشی رشته کامپیوتر  و فناوری اطلاعات می باشد.استفاده از شبکه های اجتماعی باعث تولید داده‌های اجتماعی بیشماری شده‌ است. شبکه های اجتماعی پایگاهی را برای کاربران ایجاد می‌کنند تا اطلاعات خود را در آن با دیگران به اشتراک بگذارند. کاوش این نوع داده‌ها موجب استخراج الگوهای کاربردی خواهد شد که برای کسب و کارها، کاربرها و مصرف کننده‌ها بسیار مفید خواهد بود. در زیر لیستی از موضوعات شبکه های اجتماعی ارائه شده است:

    شناسایی افراد موثر در محیط‌های وبلاگی
     یافتن گروه‌های پنهان یا آشکار در شبکه‌های اجتماعی
    تشخیص احساسات کاربر در برنامه‌ریزی پیش‌گستر
     توسعه‌ سیستم‌های پیشنهاددهنده از خرید محصولات خاص تا ایجاد دوستان جدید
     فهم تکامل تدریجی شبکه و تعویض رابطه بین موجودیت‌ها
    محافظت از محرمانگی و امنیت اطلاعات کاربر
    ایجاد و تقویت اعتماد میان کاربران یا بین کاربران و موجودیت ها

لیست کامل جدیدترین مقالات و پایان نامه های شبکه های اجتماعی سایت پیپرگرام را بخوانید
تعریف شبکه های اجتماعی(رسانه های اجتماعی):

طبق تعریف Kaplan و Haenlein رسانه‌های اجتماعی به عنوان گروهی از کاربردهای اینترنتی تعریف می‌شود که بر پایه وب 2 به صورت فنی و ایدئولوژیک ساخته‌ شده‌اند و اجازه‌ی ایجاد و تغییر محتوا را دارند. رسانه اجتماعی مجموعه‌ای از سایت‌های مختلف می‌باشد که شامل رسانه‌های سنتی مانند روزنامه، رادیو و تلویزیون و رسانه‌های غیر سنتی مانند فیسبوک، توییتر و غیره می‌باشد. رشد رسانه‌های اجتماعی تحت چالش‌های زیر صورت گرفته است و جواب این سوالات در داده‌های رسانه‌های اجتماعی پنهان می‌باشد:
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
    چطور یک کاربر می‌تواند درک شود؟
    یک کاربر از چه نوع اطلاعاتی باید استفاده کند؟
     تجربیات یک کاربر چگونه می‌تواند بهبود یابد؟

داده‌های مربوط به رسانه‌های اجتماعی دارای ویژگی‌هایی می‌باشند که نیازمند تکنیک‌ها و الگوریتم‌های جدید برای کاوش آن‌ها می‌باشد. داده‌هایی که عموما به صورت گسترده توسط کاربران در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌شوند، بسیار زیاد و دارای نویز می‌باشند. این داده‌ها همچنین بدون ساختار و پویا هستند. همچنین به دلیل عدم وجود مرکزیتی که همه‌ی داده‌های سایت‌های رسانه‌های اجتماعی را نگهداری کند، این داده‌ها در همه جا پخش شده‌اند.با توجه به توضیحاتی که در بالا ذکر شد، زمینه‌های احتمالی که محققان می‌توانند به کاوش رسانه‌های اجتماعی در آن بپردازند در ادامه ذکر شده‌اند:

 
عناوین پژوهشی شبکه های اجتماعی:

1. تجزیه و تحلیل جامعه (Community Analysis): یک جامعه توسط افرادی شکل می‌گیرد که در یک گروه روابط متقابل بیشتری را به نسبت افراد خارج از یک گروه دارند. این جوامع می‌توانند توسط ارتباط‌شان در رسانه‌های اجتماعی شناخته شوند زیرا رسانه‌های اجتماعی این اجازه را به افراد می‌دهند تا در شبکه‌های اجتماعی آنلاین روابطشان را گسترش دهند. از آن‌جا که این شبکه ها بسیار پویا هستند، جوامع می‌توانند در این شبکه‌های پویا توسعه و حتی منحل گردند. با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته شده است نشان می‌دهد که هر چه تعداد دوستان یک کاربر در یک گروه بیشتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر در آن گروه عضو شود.

2. تحلیل احساسات و نظرکاوی (Sentiment Analysis and Opinion Mining): تجزیه و تحلیل احساسات کاری بسیار دشوار می‌باشد چرا که زبان‌هایی که به منظور ایجاد محتوا به کار برده ‌می‌شوند بسیار مبهم می‌باشند. اصلی‌ترین گام‌های این فرآیند عبارتند از: 1) یافتن اسناد مربوط، 2) یافتن بخش‌های مربوط، 3) یافتن احساسات کلی، 4) کمی‌ کردن احساسات، 5) یکپارچه‌سازی تمام الگوهای به دست آمده برای ایجاد یک الگوی احساسی کلی. همچنین اجزاء اصلی یک عقیده و نظر متشکل است از: 1) مسئله‌ای که آن نظر بر روی آن اعمال شده است، 2) نظری که بر روی یک مسئله بیان شده است، 3) کسی که نظر را ارائه داده است. این تجزیه و تحلیل می‌تواند در سه سطح اسناد، جمله و ویژگی اعمال شود.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
3. توصیه‌های اجتماعی (Social Recommendation): یک سیستم توصیه اجتماعی از اطلاعات شبکه‌های اجتماعی یک کاربر در کنار ابزار سنتی سیستم‌های توصیه کننده استفاده می‌کند و از این نظریه تبعیت می‌کند که افرادی که از نظر اجتماعی بایکدیگر در ارتباط می‌باشند با احتمال بیشتری علایق مشابه یا یکسان با یکدیگر خواهند داشت. از نمونه‌های این سیستم می‌توان به توصیه کتاب به لیست دوستان یک کاربر در سایت آمازون یا پیشنهاد دوستی در فیسبوک و یا توییتر اشاره کرد.
سایر موضوعات :

4. مدل‌سازی نفوذی (Influence Modeling): شناخت یک شبکه اجتماعی از نظر اینکه دارای شباهت‌های یکسان با سایر شبکه‌های اجتماعی است و یا نفوذپذیر می‌باشد، امری بسیار مهم می‌باشد. بیشتر شبکه‌های اجتماعی ترکیبی از هر دو این ویژگی‌ها می‌باشند. هدف اصلی در پیدا کردن شبکه نفوذپذیر، یافتن کاربرانی است که بیشترین تأثیر را روی کاربران دیگر خواهند گذاشت.

5. پخش اطلاعات و منشا آن (Information Diffusion and Provenance): دو مسئله مهم در شبکه‌های اجتماعی عبارت اند از: 1) اطلاعات چگونه در یک شبکه رسانه اجتماعی پخش می‌شوند و چه فاکتورهایی در پخش این اطلاعات موثر هستند؟ 2) کدام منابع محتملی این اطلاعات را به شبکه‌های اجتماعی می‌دهند؟ قسمت دوم همواره به عنوان یک مسئله مهم باقیمانده است و محققان اذعان داشته‌اند که یافتن جواب این مسئله به تشخیص حقیقت از شایعه در شبکه‌های اجتماعی منجر خواهد شد.

6. محرمانگی، امنیت و اعتماد (Privacy, Security, and Trust): انواع حملاتی که یک شبکه اجتماعی ممکن است با آن‌ها مواجه شود عبارت است از:

stalking-
cyberbullying-
Malvertizing-
phishing-
social spamming-
scamming-
clickjacking-

 
سایر موضوعات پژوهشی شبکه های اجتماعی:

     ارائه یک روش جدید برای ارائه پیشنهادات دوستی در شبکه های اجتماعی
      تجزیه و تحلیل تحرکات شبکه های اجتماعی برای پیش بینی قیمت سهام
     ارتباط وقایع اتفاق افتاده به تحرکات موجود در شبکه های اجتماعی
     یافتن مقاصد احتمالی توریست ها، با استفاده از تحلیل داده های پروفایلی و تحرکات آنها در شبکه های اجتماعی
     استفاده از داده های رسانه های اجتماعی برای استفاده در مراقبت های دارویی
     استفاده از داده های رسانه های اجتماعی برای پیش بینی شیوع بیماری ها
     پیش بینی لینک‌های مثبت و منفی در شبکه های اجتماعی آنلاین
      بررسی روابط مثبت و منفی در شبکه های اجتماعی
     انتشار اعتماد و یا عدم اعتماد در شبکه های اجتماعی
      استفاده از الگوریتم های فرا ابتکاری برای کشف جوامع در شبکه های اجتماعی
     روش های کشف جوامعی که با یکدیگر همپوشانی دارند
     ارائه چارچوب هایی خاص برای پیشنهاد آیتم ها به کاربران
     ارائه مکانیزمی برای استخراج محبوبیت از شبکه های اجتماعی
      استفاده از تکنیک های متن کاوی در شبکه های اجتماعی برای پیشبینی (پیشبینی برخی بیماریها، جنبش های مختلف و .)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.