انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی بدر زمینه های مخار weka clementine12 spss modeler14.2 rapidminer ت کارشناسی و کارشناسی ارشد 09367292276 09367292276 azsoftir@gmail.com

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی بدر زمینه های مخار weka clementine12 spss modeler14.2 rapidminer ت کارشناسی و کارشناسی ارشد 09367292276 09367292276 azsoftir@gmail.com

تحلیل و تفسیر داده های آماری با نرم افزار SPSS.

تحلیل و تفسیر داده های آماری با نرم افزار SPSS.
- تألیف و استخراج مقاله و انواع تحقیقات دانشگاهی(پروپوزال،پایان نامه، مقاله) با ارائه منابع جدید و مشاوره درخصوص روش شناسی تحقیقات علمی.
- انجام پروژه های معماری اتوکد (AutoCat)، ماکت سازی و اسکییس.
- ترجمه متون انگلیسی و ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
آموزش نرم افزار SPSS

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

تقریباً همه دانشجویان و فارغ التحصیل از رشته های علوم اجتماعی، علوم روانشناسی، علوم اقتصادی، مشاوره،آمار،تربیت بدنی و… در طول مدت تحصیل خود با نرم افزار SPSS مواجه می شوند. نرم افزار SPSS یک ابزار کارآمد با قابلیت های زیاد و استفاده آسان به منظور انجام تحلیل های آماری برای بسیاری از محققان فعال است. همچنین از این نرم افزار بطور گسترده برای تحلیل های تجاری استفاده می شود.

برنامه SPSS یک بسته نرم افزاری برای مدیریت و تحلیل داده در محیط ویندوز و مک است. این نرم افزار می تواند مجموعه گسترده ای از تحلیل ها و وظایف ارائه اطلاعات شامل تحلیل های آماری و ارائه گرافیکی داده ها را انجام دهد.
نرم افزار SPSS از یک مجموعه کامل برنامه های کامپیوتری تشکیل شده که از طریق آنها کاربر می تواند اطلاعات را از پرسشنامه تحقیق یا سایر منابع خود به سیستم وارد کرده (برای مثال سوابق درمانی و سرپرستی) به روش های مختلف این اطلاعات را بررسی کند و در نهایت مجموعه گسترده ای از تحلیل ها را بر روی آنها انجام داده و نتایج لازم را به همراه مستندات آنها تهیه کند.

 
کاربردها و مزایای نرم افزار SPSS
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
نرم افزار SPSS یک بسته قوی تحلیل، گزارش و مدل بندی اطلاعات است. این بسته نرم افزاری می تواند برای افرادی که نیازمند تحلیل های زیاد از اطلاعات کمی هستند مورد استفاده قرار گیرد و بطور استاندارد توسط مجموعه وسیعی از کاربران که نیاز به انجام سریع و دقیق تحلیل های آماری بر روی اطلاعات و داده های خود دارند استفاده می شود. این نرم افزار مجموعه بسیار گسترده ای از محاسبات ساده مانند آمار توصیفی شبیه میانگین، میانه و… تا روش های تحلیل استنباطی همچون تحلیل واریانس، تحلیل چند متغیره و تحلیل خوشه ای، آمار ناپارامتری و… را پوشش می دهد. از این نرم افزار همچنین می توان برای ساختن مدل های پیش بینی با سرعت و سادگی فراوان استفاده کرد.

نرم افزار spss حتی در صورت وجود مشکل در داده ها به شما خروجی خواهد داد، که این مسئله باعث بروز مشکلاتی در نتیجه گیری خواهد شد. بنابراین بسیار حائز اهمیت می باشد که استفاده صحیح از نرم افزار spss را فراگرفته تا بتوانید بهترین نتیجه را از امکانات نرم افزار کسب نمایید. از ویژگی های این نرم افزار دسترسی آسان به منوها می باشد. از لحاظ گرافیکی نرم افزار بسیار قوی می باشد و در منوها حتی الامکان سعی شده برای تشخیص مسیر از آیکن های گرافیکی متناسب با مفهوم منو استفاده شود (نمایش منحصر به فرد گرافیکی منوها).
برخی از دلایل اصلی که بر اساس آنها نرم افزار SPSS بهترین انتخاب برای انجام تحلیل های آماری است به شرح زیر هستند:
• مدیریت موثر داده ها

نرم افزار SPSS بطور خاص برای انجام تحلیل آماری بر روی داده ها طراحی شده و به همین خاطر می تواند یک مجموعه گسترده از روش های آماری، نمودارها و جداول را در اختیار کاربر قرار دهد. برنامه های عمومی موجود دیگر در این حوزه ممکن است به شما امکاناتی همچون فاکتورها و فرم های حسابداری را نیز در اختیار شما قرار دهند، اما برنامه های تخصصی برای انجام این تحلیل ها مناسب تر هستند. نرم افزار SPSS همچنین قابلیت های بیشتری برای غربال گری یا تمیز کردن اطلاعات برای آماده سازی آنها برای انجام تحلیل های بعدی دارد. علاوه بر این، برنامه های عادی ممکن است در هنگام نصب فقط خدمات مربوط به تحلیل های ساده را در اختیار کاربر قرار دهند و احتمالاً برای انجام تحلیل های پیشرفته تر نیاز به نصب افزونه (پلاگین) وجود خواهد داشت. نرم افزار SPSS تنها نرم افزاری می باشد که می تواند اطلاعاتی در مورد روایی پرسشنامه ها را به ما ارائه کند.
• سازمان دهی بهتر خروجی ها

نرم افزار SPSS به نحوی طراحی شده که مطمئن شویم اطلاعات خروجی به صورت مجزا از خود اطلاعات نگهداری می شوند. در حقیقت، این نرم افزار تمام نتایج را در یک فایل مجزا و بطور جداگانه از داده های اصلی ذخیره می کند. در این نرم افزار  به راحتی می توانیم خروجی را می توانیم ویرایش کنیم مانند تغییر برچسب (Label)، درج درصد و… .

 
آموزش نرم افزار SPSS

همانطور که بیان شد از نرم افزار آماری SPSS می توان برای تحلیل های آماری در تحقیقات تجاری یا دانشگاهی استفاده کرد. بسیاری از دانشجویان در دوره تحصیل خود نیاز به استفاده از این نرم افزار برای انجام تحقیقات خود پیدا می کنند. به هر حال، آشنایی دقیق با این نرم افزار نمی تواند برای همه امکان پذیر باشد. اگر قصد دارید از این نرم افزار برای تحلیل داده های خود استفاده کنید، می توانید از خدمات مشاوره و آموزش نرم افزار SPSS متخصصین این وبلاگ برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید. متخصصان ما تمامی اطلاعات مربوط به استفاده از این نرم افزار برای تحلیل اطلاعات پروژه شما را به شما آموزش می دهند. متخصصان ما همچنین خدمات مشاوره مربوط به این نرم افزار را ارائه می دهند و به شما کمک می کنند با سادگی هر چه بیشتر از این نرم افزار استفاده کنید. به این ترتیب شما می توانید از مزایای این نرم افزار برای انجام فعالیت های پژوهشی مورد نیاز خود بهره گیرید. بنابراین اگر فکر می کنید نیاز به کمک در این حوزه دارید، کافیست با متخصصان ما تماس بگیرید. ما علاوه بر برگزاری دوره آموزشی SPSS کلیه خدمات مربوط به پیاده سازی نرم افزار SPSS در پروژه ها، تحقیق ها و… را ارائه می دهد.
آموزش کاربردی کار با نرم افزار SPSS

 

متخصصان ما می توانند آموزش، الگوی کار و کمک های لازم برای استفاده از نرم افزار SPSS را در اختیار شما قرار دهند. به این ترتیب، شما می توانید به راحتی فایل مورد نظر خود را ایجاد کنید، داده های تحقیق خود را تحلیل و پردازش کنید. در ادامه برای کمک به درک اصول ایجاد یک فایل در نرم افزار چند الگوی کار توسط متخصصان ما تهیه شده که می تواند به شما در جهت وارد کردن داده و تحلیل آن در نرم افزار کمک کند. همچنین شما می توانید با یکی از کارشناسان آماری آمار پژوهان پارسیان برای آموزش گام به گام این کار تماس بگیرید. در این رابطه خدمات آموزش و مشاوره شرکت آمار پژوهان پارسیان همواره با توجه به نیازهای خاص شما ارائه خواهد شد.
وارد کردن داده ها در نرم افزار SPSS

هنگامی که شما یک فایل اطلاعات را در نرم افزار وارد می کنید، محتویات فایل در پنجره ویرایشگر برنامه ظاهر خواهد شد. قالب اطلاعات در این حالت مشابه یک صفحه گسترده است که انواع مشابه آن را می توان در نرم افزار اکسل نیز مشاهده نمود. در حقیقت کاربرگ از مجموعه ای از سطرها و ستون های به هم پیوسته تشکیل شده است. در نرم افزار SPSS ستون ها نشان دهنده متغیرهای تحقیق و ردیف ها نشان دهنده مشاهدات یا مقادیر است. شما می توانید داده های تحقیق خود را به صورت دستی در نرم افزار وارد کنید یا این اطلاعات را یک از پایگاه داده، کاربرگ یا فایل متنی فراخوانی کنید. گاهی اوقات ممکن است شما با وارد کردن داده های تحقیق خود از یک فایل دیگر با مشکل مواجه شوید یا نتوانید داده های مورد نیاز را به صورت دستی در نرم افزار وارد کنید. به هر حال اگر با هر گونه مشکل در این رابطه مواجه شدید، متخصصان شرکت آمار پژوهان پارسیان می توانند کمک لازم را برای رفع مشکل به شما ارائه کنند.
وارد کردن متغیر های تحقیق یا پروژه در نرم افزار SPSS
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
هنگامی که شما داده های تحقیق خود را در فایل SPSS وارد کردید، نیاز به ایجاد برچسب برای متغیرهای تحقیق خواهید داشت. در این رابطه حداقل دو راه برای وارد کردن اطلاعات متغیرهای تحقیق در نرم افزار وجود دارد. شما می توانید بر روی هر عنوان ستون دو بار کلیک کرده و نام متغیر و برچسب آن را معرفی کنید. در هر حالت بهتر است متغیر های تحقیق قبل از وارد کردن داده ها ایجاد و معرفی شوند تا به این ترتیب شما بدانید هر ستون دارای چه متغیرهایی است. علاوه بر این انجام این کار می تواند به در نظر گرفتن برچسب دقیق برای هر متغیر به نحوی که بتواند ویژگی های متغیرها را به نحو مناسب توضیح دهد، کمک نماید. اگر شما درباره چگونگی وارد کردن متغیرها و تعریف برچسب آنها ابهام دارید، می توانید از خدمات مشاوره آماری ما در شرکت آمار پژوهان پارسیان برای رفع مشکل خود استفاده کنید. هنگامی که داده های شما در نرم افزار وارد شود، می توان اطلاعات را طبقه بندی کرده و فرآیند تحلیل آنها را شروع نمود.
فراخوانی تحلیل های آماری در نرم افزار SPSS

هنگامی که تحلیل های آماری مورد نیاز در نرم افزار انجام شد، یک فایل خروجی برای نتایج آن تهیه می شود. هنگامی که شما یک آزمون آماری را در نرم افزار اجرا می کنید، پنجره Viewer بطور اتوماتیک باز شده و نتایج آن را به شما نمایش می دهد. این پنجره نشان دهنده اجزای خروجی شامل جداول و نمودارها است. با کمک این نرم افزار، شما می توانید بسیاری از تحلیل های آماری مورد نیاز خود را بر روی داده های تحقیق انجام دهید. در عمل این تحلیل ها بسیار گسترده هستند و تکنیک های آمار توصیفی، بررسی فراوانی ها، همبستگی، و نیز تحلیل رگرسیون تنها بخش کوچک از تحلیل های آماری قابل استفاده در این نرم افزار است.


09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

به منظور استفاده از نرم افزار SPSS برای کمک به انجام تحلیل های آماری مورد نیاز، روش تحلیل مورد نظر خود را با استفاده از منوی Analyze انتخاب کنید، متغیرهای مورد نیاز برای انجام تحلیل را انتخاب کنید، تحلیل را اجرا کنید، و نتایج را تحلیل نمایید. اگر نمی دانید چگونه می توان فایل های خروجی نرم افزار را بازخوانی کرد، چگونه می توان اطلاعات را تحلیل نمود یا نیاز به کمک گرفتن برای نگارش بخش نتایج تحقیق خود دارید، می توانید از خدمات آموزش و مشاوره متخصصان آمار ما  استفاده کنید. متخصصان ما می توانند به صورت قدم به قدم با شما همراه شوند و آموزش های لازم را برای تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزار SPSS در اختیار شما قرار دهند.

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.