انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی بدر زمینه های مخار weka clementine12 spss modeler14.2 rapidminer ت کارشناسی و کارشناسی ارشد 09367292276 09367292276 azsoftir@gmail.com

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی بدر زمینه های مخار weka clementine12 spss modeler14.2 rapidminer ت کارشناسی و کارشناسی ارشد 09367292276 09367292276 azsoftir@gmail.com

انجام پروژه پایتون Python

انجام پروژه های پایتون در کمترین زمان با بهترین قیمت

انجام پروژه های پایتون مرتبط با فیلدهای زیر پذیرفته می شود
یادگیری ماشین : یادگیری با ناظر- بدون ناظر -خوشه بندی – دسته بندی
داده کاوی : پیش بینی در دیتا ، کشف تقلب و…
شناسایی الگو
پردازش تصویر

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


 اگر در این عنوان عمیق بشید میبینید که یک روش خیلی قوی و پر کاربرده و چون ریاضیاتی هست بچه های کامپیوتر زیاد سمتش نمیان. چون اکثر دوستانی که میان و مراجعه میکنن به من دنبال پروپوزال و موضوع جدید هستن من سعی میکنم تو این نوشته ها اونها رو با حوزه های جالب و
مشاهده متن کامل
پیش بینی قیمت ها(سهام و دلار و طلا)
بعد از انجام پروژه ام که با رابط استرالیایی یک کار مشترک انجام دادیم، مجبور شدم مطالعاتم رو به سمت پیش بینی بورس ببرم. بعد از اینکه کار رو تحویل دادم حس کردم نگاهم به پیش بینی تغییر کرده. متاسفانه بعد از اینکه من این مطالب رو می نویسم سریع کپی میشن و به اسم
مشاهده متن کامل
تعاریف دیگری از ریکال و دقت و خطای مطلق میانگین
امروز داشتم خرید یکی از مشتریان از سایت ترجمه یار که توسط تیم ما تولید شده رو می دیدم که متوجه شدم به محتوای این سایت خیلی مرتبط هست. عنوان مقاله استفاده از تکنیک های داده ­کاوی برای فرایند استفاده ­ی مجدد از نرم­افزار هست که از این آدرس قابل دریافت هست. برای محاسبه کردن دقت،
مشاهده متن کامل

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
مقاله مروری – چرا و چگونه؟
یکی از کاربران عزیز سایت ازمن سوالی در خصوص مقالات مروری پرسیدن. چند وقتی هست که سر خودم رو با پروژه های کاربرای سایت مشغول کردم و وقت کافی برای نوشتن پیدا نمی کردم. توی این مدت فروشگاه سایت و دو تا سایت دیگه راه انداختم که در خصوصش حتما توی سایت اطلاعاتی دیدید. من
مشاهده متن کامل
گذری بر قانون کاوی با روش معروف رول اینداکشن(Rule Induction)
چند روز پیش داشتم یه راه کار برای یکی ازکاربران سایت برای افزایش صحت کارشون پیدا می کردم که توی روش های داده کاوی دیدم روش رول اینداکشن باید برای کار من خیلی جواب بده. اشتباه نمی کردم. صحت حدود بیست درصد بیشتر شد. بماند کارهایی که برای بهتر شدن همین روش بکار بردم. دوست
مشاهده متن کامل
پیشینه خارجی مقاله را چگونه تهیه کنیم؟
کاربران سایت در خصوص پیشینه مقاله صحبت می کنند و از من می پرسند که منظور از این موضوع چی هست و باید چطور اون رو بدست آورد. اول از همه باید خدمت شما عرض کنم منظور از پیشینه همون هیستوری یا کارهای انجام شده است که در هر مقاله ای قابل مشاهده است.  در
مشاهده متن کامل
مدل فاکتورگیری ماتریس
مدل فاکتور گیری ماتریس (MF) یکی از ابزارهای بسیار محبوب و مؤثر در پیش بینیِ مقادیر از دست رفته در یک ماتریس است. در سیستم های توصیه گر سنتیِ مبتنی بر رتبه بندی، فاکتورگیریِ ماتریس، کاربران و آیتم ها را به یک فضای مشترک عامل نهان از ابعاد پیوند می دهد، بطوریکه رتبه بندی ها
مشاهده متن کامل
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
مقایسه چند نرم افزار قدرتمند در زمینه تولید آنتولوژی
در ادامه به تشریح چند نرم افزار معروف در زمینه آنتولوژی می پردازیم و به مقایسه آنها به یکدیگر از چند لحاظ می پردازیم. نرم افزار ها به قرار زیر می باشند. Apollo OntoStudio Protégé Swoop TopBraid Composer Free Edition تمام این ابزار ها در بخش طراحی و توسعه ی هستی شناسی گسترده هستند و
مشاهده متن کامل
پایتون استفاده کنیم یا متلب؟
چند وقتی هست که پروژه هایی که از خارج از کشور میاد رو انجام میدم اگر علمی باشه مثلا در حوزه های داده کاوی یا یادگیری ماشین فقط فرد مورد نظر یا نهاد مربوطه تاکید میکنن که حتما با پایتون باشه. سر همین موضوع ترقیب شدم تا کمی از خوبی های پایتون بگم. پایتون تقریبا
مشاهده متن کامل
تحلیل شبکه های اجتماعی با نرم افزار گفی
به تازگی وقتی تورقی به بازار کار دارم می بینم که بحث شبکه های اجتماعی هم در بازار و هم در دانشگاه داغ شده و روز به روز داغتر می شه. فعلا در سطح آزمایشگاهی کار با نرم افزاری مثل گفی می تونه خیلی ذهن آدم رو در خصوص تحلیل های شبکه اجتماعی (تحلیل شبکه

نجام پروژه پایتون Python

از جمله زبان های برنامه نویسی که مهندسین کامپیوتر سایت استاد پروژه سابقه کار کردن با آن را دارند، زبان برنامه نویسی پایتون Python است؛ بنابراین در صورتی که پروژه پایتون Python دارید، کافیست انجام آن را به مهندسان استاد پروژه بسپارید.

انجام پروژه پایتون Python شما توسط برترین متخصصین که سابقه پروژه های بی شماری در زمینه های تخصصی برنامه نویسی پایتون را دارند، صورت می پذیرد. تضمین کیفیت نتیجه نهایی و تعهد به انجام کار در مهلت تعیین شده توسط شما، از وظایفی است که سایت استاد پروژه و مهندسان آن هیچگاه از آن سر باز نمی زنند.

توضیح مختصری از پایتون
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
خودو فان رسوم در سال ۱۹۹۱ زبان برنامه نویسی پایتون را طراحی کرد که امروزه به عنوان یکی از برترین زبان های برنامه نویسی جهان شناخته میشه و دارای محبوبیت زیادی هست. دلیل اصلی محبوبیت زبان پایتون، سادگی اون هست و همین ویژگی باعث شده تا به عنوان بهترین گزینه برای آموزش برنامه نویسی به افرادی که قصد شروع برنامه نویسی رو دارند باشه. امروزه در سرتاسر جهان، زبان پایتون به عنوان مناسب ترین گزینه برای آموزش برنامه نویسی، مخصوصا آموزش برنامه نویسی به کودکان پیشنهاد میشه. اما این سادگی هرگز باعث نشده که چیزی از قدرت این زبان محبوب کاسته بشه. پایتون در کنار سادگی از قدرت بالایی برخوردار هست. این زبان در کاربردهای مختلفی استفاده شده. کاربردهایی نظیر طراحی اپلیکیشن، برنامه نویسی تحت وب، بازی سازی، انیمیشن سازی، نرم افزارهای مهندسی و آماری، برنامه‌های سازمان‌های فضایی و …
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.